Det er ingenting som biter på meg!

Da har dagen blitt til kveld og når jeg satte meg ned nå ble jeg sittende å tenke på hva denne dagen har gått til egentlig. Vel, jeg kan meddele om at det har ikke skjedd stort annet enn litt samvær med alle, det var noen dager siden sist så det var jo kos. Når det gjelder formen min pga dette viruset så er den fin, litt hodepine har jeg, men ikke verre enn at det går helt fint. Så jeg satser og håper på at det fortsetter sånn fremover de nærmeste 6 dagene.  🙏

 

Jeg har vært en del på hobbyrommet mitt i dag og både laget orden og figurer, kost meg skikkelig og bare slappet av med serie samtidig. Null stress og det liker jeg.

 

Ellers så syns jeg det er deilig at det er helg i morgen, selv om at det egentlig er litt helg allerede. Det er bare noe med den fredagsfølelsen liksom. Og så klart er R ferdig med uka’s jobb HVIS han ikke tester negativt nå i kveld, hadde ikke forundra meg om han forblir negativ. Som han sier selv: ” Det er ingenting som biter på meg!” Vi får se da vettu om han klarer å unngå dette. Virker jo som det smitter like fort som en god gjesp.

Ha en fin kveld alle sammen

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg