Det er nok like greit..

Høst, regn, litt vind og 1 oktober, DET er en god kombinasjon. I hvert fall i dag, for i dag har vi stort sett bare vært inne og kosa oss. Men, vi startet dagen med en tur til Sandefjord, litt frokost hos søs og en liten kjøretur i sentrum. Der var det full opprigging av gjerder både her og der. Politiet gjorde seg klare i alle kriker og kroker til at SIAN i dag skulle besøke byen igjen. Forrige gang tok det litt av kan man si med demonstrasjoner, men i dag ble det jammen meg rolige tilstander. 4-5 stk fra SIAN og 4-5 tilskuere.

 

Altså, masse politi som voktet et ganske så folketomt torv og det er nok like greit spør du meg.

 

Ellers så har jeg i dag rett og slett ikke gjort noe spesielt, har sett litt på tv, har hatt/har en fin familiekveld hvor vi har spist bakt potet og ser på skal vi danse. I går ble vi ferdige med Lucifer og det var faktisk litt trist, spesielt når man vet at det ikke kommer flere sesonger. Men sånn er det og det er så klart langt ifra krise kan man si, likevel kjipt! Håper helgen er fin for DEG og at du koser deg med det som gjør deg godt. Nyt kvelden og les gjerne dette også ♥

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg