DET føltes godt å bidra! 

I dag har jeg rett og slett sett på FOR mye nyheter for det kjenner jeg på hjernen nå, det må jeg bare slutte med med en gang. Man kan jo bli rar av å lese alt som kommer ut og det er ikke nødvendig at jeg blir enda rarere enn jeg allerede er. Så, jeg fant en gruppe på facebook som samler inn klær og lignende til Ukrainske flyktninger. Så vi kjørte og leverte en sekk med klær. DET føltes godt å bidra! 

 

Kjenner at dette med krigen kan gjøre meg litt nervøs så jeg må bare fokusere på andre ting og ikke henge meg opp i alt som blir sagt! Men, jeg må jo si at jeg syns dette blir mer og mer skummelt for hver dag som går!

 

I morgen skal jeg ikke være hjemme hele dagen ihvertfall og da får man liksom fokuset over på noe annet. Det hjelper alltid også må jeg få slått av varsler på den klokka, det plinger jo for hver eneste nye setning som blir sagt ang dette. Håper at truslene P kommer med bare er trusler, men jeg må jo si jeg er litt usikker på hva den mannen kan finne på! Vel, nå skal jeg lese noe som er langt mer hyggeligere enn vg ihvertfall.. blogglesing 🤗

Ha en fin kveld videre og les gjerne om hva jeg endelig fikk til i dag

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Jeg kan heller ikke ta innover meg alle nyheter om den gale mannen i øst – jeg er redd, syns det er skummelt dette! Mye annet som er koselig å fokusere på heldigvis <3

    2. Krig er selvsagt alltid ufyselig og skremmende. Og når det er en åpenbar psykopat, så ustabil en får blitt, som har fått løpe løpsk her, så føler en jo instinktivt en uro..
      Men realiteten er faktisk sånn at for det første, er Norge det nabolandet Russland har best forhold til av samtlige! – Og for det andre, ville uansett et angrep på Norge vært fullstendig utenkelig, selv for Putin, da det ville vært et angrep på hele forbannede NATO-maskineriet!! – Og på toppen av det hele, har vi også inngått en forsvarsavtale med Sverige! – Ikke at det har nevneverdig å si rent militært, men det vanskeliggjør faktisk situasjonen ytterligere for angrep fra øst, i det de da vil befinne seg i fiendtlig territorium allerede her..
      – Når det er sagt, så er situasjonen selvsagt tragisk for de som ER blitt angrepet, og dermed helt avgjørende at vi hjelper de rammede etter beste evne

    3. Det samme her…
      Nå prøver jeg se/få med minst mulig av nyhetene… der spå godmorgen Norge og 21.00 nyhetene… det er skremmende og hva han er truende til å finne på denne karen… ja…

      Lag deg en fin fin dag og 1. mars 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg