Det går ikke alltid etter planen

Ingen av mine planer ble gjennomført i går. Men sånn reint egentlig så var det godt med en giddaløs kveld om ikke akkurat i går kveld, men så kjenner jeg at det samlet litt energi. Så i dag er jeg godt rustet for ny dag! Og i dag må jeg få gjort endel ting for plutselig er julaften her gitt. Men nok om jul og ting å gjøre til jul. I dag så skal prosjektet vårt ferdigstilles og det skal virkelig bli godt å bli ferdig med. Så tar vi ferie ut året med prosjekter.

 

En ting er å legge planer. Noe ganske annet er å vite hvor man har lagt dem

 

Nå skal jeg i gang med dagen, den inneholder litt av hvert så kjekt å komme seg i gang. Morgenen har vært lang og det med mening, det er godt å slippe alt stress og bare ta det i eget tempo, nå for tiden så er det nok av timer å ta av i løpet av et døgn og akkurat det er jo bare bra. I dag snur faktisk sola og det gleder meg, jeg liker lysere dager og ser frem til det. Hurra for det.

Ha en fin dag alle sammen ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg