Det gikk ikke som planlagt

I dag prøvde jeg å gå en tur, tenkte at jeg kunne gå til butikken å handle det jeg trengte. Den turen har jeg gått mange ganger uten problem, men nå var det så slitsomt at jeg faktisk snudde og gikk hjem hentet bilen og kjørte. Jeg kjente at DET plaget meg, det var ikke gøy i det hele tatt og det var en merkelig følelse . Dette må jeg pushe litt fremover, okei kanskje jeg må ta det steg for steg, men det skal skje. 

 

Det kan være fordi det er 2 uker siden jeg var ute og gikk en lengre tur eller det kan være den forbaska co!ronaen som henger i selv om at den er borte. Jaja, sånn er det og vil være til det ikke er sånn lenger! 

 

Men du, hvis du skulle kommet med et tema til meg som jeg skal skrive om, hva ville det vært? Hadde vært litt gøy med litt input fra dere som leser på hva dere syns hadde vært gøy at jeg skrev om. Eller noe du kunne tenkt deg å hørt min mening om. Lyst til å komme med et stikkord eller et emne til meg? Så kunne det jo hende jeg fikk til å skrive noe om akkurat det. Hadde vært spennende i hvert fall.  

Spørsmål og svar fra tidligere i dag finner du her om du vil 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

18 kommentarer
    1. Håper du er i gang med turene dine snart. Dette har vært kjekt!
      Men noen ganger blir det vanskelig..
      Tema? Tja….si det..Nok med mine egne tema i grunn..
      Håper det er noen som kommer opp med noe da! 🥰

    2. Hmmm – ikke så greit med sånne ettervirkninger! Håper de forsvinner raskt! Temaer – gjerne noe oppussing eller prosjekter – før og etter – det syns jeg er spennende og inspirerende! Og så vet jeg at du tar masse bilder – kanskje et lite naturinnlegg i ny og ne? Klemmer <3

      1. Nei det er rett og slett noe dritt 🙈

        Oppussing og prosjekter kommer det, det er helt klart. Et naturinnlegg skal jeg få til, i dag lastet jeg ned UT.no så det skal bli turer fremover❤

        Tusen takk for input, det satte jeg stor pris på og klem tilbake til deg❤

    3. Hørtes ikke bra ut, det der…så tenker det er lurt å ta den tiden det tar, ja 😊
      Temaer? Hmmm… Ferie!.. Jeg er nå generelt sett litt nysgjerrig på folk sine beste ferie-favoritter..er stadig på jakt etter nye steder å se – helst i Norge og Sverige 😊❤️

    4. Jeg liker godt lese om diy prosjekt. Og kanskje tema som vennskap, din opplevelse med å ha sosial angst og ting som kan gjøre det lettere for deg når du skal på noe du er ukomfortabel med. Og ikke at du trenger å utlevere de rundt deg eller skrive om de. Men jeg har vært litt nysgjerrig på hvor mange barn el barnebarn du har.

      1. Diy vil det nok komme mange av, neste prosjekt driver jeg å skriver om nå. Sosial angst har jeg skrevet endel om, men noe i den duren du nevner her kan jo så absolutt skrives om også (litt usikker på om det er gjort, men det er isåfall lenge siden).🤗 Jeg har 1 sønn, en bonussønn og 2 bonus tvillingjenter og et barnebarn ❤ Skriver aldri om dem spesifikt egentlig, de tilhører ikke bloggen på en måte.

        Håper alt er fint med deg❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg