Det må være lov å la være å gå ut

Når jeg nå starter dette innlegget så er klokken 16.59 og DET er LYST ute, herlighet så utrolig godt det er. Det lysner folkens, det er positivt det og nå er det bare litt over en måned igjen så stiller vi klokka til sommertid. Livet smiler når slike ting går opp for meg!  Tenk så utrolig deilig det skal bli å få litt farge i trynet igjen da, nå trengs det virkelig. Men, vinter er vinter og jeg slutta med å ta sol for mange mange år siden. 

 

Det må være lov å la være å gå ut en søndag

 

Jeg har faktisk bare vært inne i hele dag selv om at været har vært fint, fått litt orden på ting og laget hjemmelaget lapskaus. OL har stått på i bakgrunnen, men jeg har ikke peiling på hva som har foregått der. Har bare hatt en skikkelig søndag rett og slett uten søndagsturen, men det er noe som heter mandagstur også så stresser ikke med det. Resten av dagen fortsetter i samme ånd for å si det sånn, litt Farmen kjendis på tv bare.

Har du lest dagens første innlegg om den som ler sist ler best? Vel, ingen forandring der!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer

Siste innlegg