Det merkes på jakten etter inspirasjon! 

“Når jeg satt i sofaen i ettermiddag og kikket ut på disse fargene begynte tankene og vandre mot våren.”

Her i gården bygges det stort sett hvert år, noe skal enten byttes ut eller så kommer det ideer som må settes til liv. En ting som trengs her er et eller annet som vi kan oppbevare puter, pledd og andre ting som ikke kan stå ute i regn i. Vi har en gedigen putekasse, men den er fylt til randen av putene til sofaen som vi lagde i fjor. Så har vi noen som er litt mindre så når regnet kommer plutselig så springer vi som gale rundt her. 

 

Så jeg har kommet frem til at oppbevaring til alt vi ikke har plass til hadde vært perfekt, har kikket litt etter inspirasjon på pinterest. Og er det en plass man finner ideer så er det der. Men hva tror dere skjer når jeg er på inspirasjonstur der, joda da dukker det opp VELDIG mange andre ting også som jeg kunne tenkt meg at vi laget. Som en utebar! Og jeg vet akkurat hvor den skulle vært (skal bli). 

 

Altså, hvordan er det mulig å ikke like våren? For slike ting begynner jo å gjøres på våren sånn at vi kan nyte det på sommeren. Love it!! Og nå begynner jeg virkelig å glede meg, det merkes på jakten etter inspirasjon! 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg