Egentlig ganske sjokkert

Det ble en lang god tur inn i skogen i dag også, men jeg må jo si jeg syns det er litt leit at så mye skog er borte. Heldigvis er den fyldig lenger inn. 1 time og 23 minutter var vi ute å gikk og det føles veldig godt både i kropp og sjel, spesielt med tanke på bollen jeg hadde bestemt meg for å spise senere. Egentlig ganske sjokkert over antall kalorier i EN fastelavn bolle med krem og jordbær syltetøy. 728 kalorier faktisk! Har blitt litt opphengt i Lifesum om dagen.

Men den var god og jeg nøt den til det fulle, jeg er jo så glad i hvetebakst at fytti rakkern. Godt det er fastelavn en gang i året for å si det sånn. Vi hadde 5 besøkende som spiste sammen med oss, en skikkelig kos søndag og jammen meg fant vi veien på turen også, ikke verst bare det.

Håper dagen din har vært fin også 😍

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg