En god samtale er en dans i takt

Dagen i dag har for en gangs skyld vært ganske lang føles det som. Det er jo en bra ting! I dag har både rørlegger og elektriker vært her for å se på arbeidet som må gjøres på badet. Heldig for oss så virker det som om at det var ledige dager til å få dette gjort neste uke. Jippi! Da er man liksom i gang og det er jo bare så moro. 

 

En god samtale er en dans i takt og de har jeg hatt flere av i dag! 

 

I dag har jeg også hatt besøk av ei venninne, så det var så kos med litt pause fra alt og bare sitte å skravle litt. Det er alltid like hyggelig hver gang vi er sammen. Og attpåtil en avkobling jeg trengte i dag, så det passet utmerket at hun tok seg en tur. Gode venner er virkelig godt å ha i livet sitt, det er i hvert fall en ting som er helt sikkert. 

Leste du at det noen ganger ikke blir søl med flere kokker ?

Håper dagen har vært god mot deg 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg