En klem gjør en glad dag gladere og en umulig dag mulig!

Solen skinner, det er faktisk ikke så gal temperatur heller, men så var det de vinduene da. Altså seriøst, føler ikke at huset er rent før de er rene også, men hvordan skal jeg finne lyst til å ta de? Jeg kjenner ikke den lysten NOEN PLASS og tro meg jeg har leitet. Enkelte ting må man bare kaste seg ut i, men når jeg ikke har lyst til det engang. Wææ, det er ikke helt likt meg, men må man være så pliktoppfyllende hele tiden da, næ! Jeg drøyer det til i morgen, det syns jeg er det helt riktige å gjøre. 

 

En klem gjør en glad dag gladere og en umulig dag mulig. Jeg bestemte meg jo for en fin dag og siden jeg har vært alene og ingen å klemme så fikk jeg en viritual klem i sta! 

 

Nå har jeg bakt en kake, tørket støv, samlet papp og ryddet opp, det får jo holde på en fredag syns jeg. Jeg må dusje, handle litt og få frem middagen (masse igjen fra i går). Denne helgen skal brukes fornuftig, nemlig å gjøre minst mulig. Jeg gleder meg til en lang dusj, kur i håret og en maske i trynet, det skal bli godt. Kanskje jeg skal kjøre på med en fotmaske også, det kan vel ikke skade. Litt sånn spaettermiddag fortjener vi vel alle, spesielt etter å ha tørket støv å greier, det er jo ikke verst det. Jeg har i hvert fall en fin dag i dag og det er jeg så utrolig glad for.

Håper du har en fin dag også  ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

6 kommentarer
    1. Måtte le litt av det første avsnittet.. så raknet det for meg, trodde det var torsdag i dag, da har jeg ikke bare rotet med dager, men medisiner, planer og i det hele tatt… vel, hadde jo ikke så mange planer likevel, og de er på lørdag, så veldig bra at jeg fant ut nå at det er fredag og ikke torsdag i dag 😂😂😂

        1. Joda, hurra hurra.. da fikk jeg brått noe å gjøre her, skal i demonstrasjon og på bursdagsfest i morgen tydeligvis så da må jeg jo legge frem klær, shavings og alt dette i dag, hahaha.. 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg