En ny runde med råna!

Våknet i dag tidlig og var skikkelig svimmel, føltes litt som om at jeg fortsatt var på båten. Tenkte at dette var sikkert bare en etterdønning av de små dønningene på havet i går. Siden mange rundt meg har corona nå så tok jeg en test midt på dagen, negativ (jippi!) Men, det fortsatte bare å snurre og så kom hodepine så jeg tok en test til før vi skulle gå til nabo’n en tur. Vel, den var ikke like negativ, faktisk ganske så positiv og da snakker vi 3 timer imellom, så det forandrer seg fort. 

 

Ha en god helg  ❤

 

Vi som hadde planer for morgendagen, men det får bare utgå og jeg får holde meg hjemme. Er ellers i fin form og håper det fortsetter slik, gikk jo greit sist da, så jeg satser på at det blir slik nå også. I dag har vi kjøpt flaggstang, det er noe vi alltid har ønsket oss, men ikke gjort. Så nå skal det støpes og så skal det henges opp vimpel for de vanlige hverdagene. Syns det er så flott å se på så det blir bra å ha en helt egen en. Nå skal jeg finne sofaen, se litt på tv og bare slappe av. Håper dere nyter sommeren virusfritt, jeg tror ikke innlegget mitt fra i går kveld kom ut, så om du vil så finner du det HER

Klem fra
allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg