Fordi jeg fortjente det

Når jeg tidligere i dag deltok på maraton så kjøpte jeg noen roser til helgen, det syns jeg at jeg fortjente og roser hjelper alltid på alt. Nå har jeg fått huset nesten helgeklart og jeg skal snart bare nyte, må støvsuge litt bare så er alt på stell, da er det så mye enklere å slappe godt av. Rune har vært borte å kjøpt ny ladning med ved, siste kubbene ble tatt inn i dag så det var virkelig på tide å få fylt på. Her skal det brennes ute på sommeren også så kjekt å ha i “hus”.

Kvelden vil gå til å se på tv, lage taco og kose oss. Fredager er jo bare en av de beste i uka vil jeg si, da lander liksom alle her i huset. Og nå føler jeg at jeg skal få støvsuga her, ta en dusj og ta imot helgen med åpne armer 👐

GOD HELG 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg