Fortsatt ingen forandring på det!

Jeg lova at jeg skulle dra på butikken i dag da R sa at HAN kunne, jeg sa slapp av du, jeg tar det etterpå. Etterpå kom fort og jeg har fortsatt ikke dratt, ikke har jeg lyst heller…..igjen. Det har vært lite lyst for meg i dag og det må vel være greit. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke innimellom bare kan tie still og ikke tilby meg å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Men, nå er det jo for seint, jeg kan ikke si at jeg ikke vil, jeg MÅ! Eller skal jeg bake brød kanskje!? Svaret på det er jo enkelt. Jeg har ikke lyst!  

 

Det jeg HAR lyst til er å få tatt den etterlengtede dusjen som skulle vare i lang tid, ha den spatimen jeg hadde planer om og se på tv eller no’. 

 

I stedet så surrer jeg med mitt, jeg har klokke overalt, men jeg overser den i dag. Alle har godt av en slik dag hvor man rett og slett ikke gidder noenting ikke sant? Vel, huset er helgeklart da, det er jo noe. Jeg har til og med tatt på meg en ullgenser så jeg holder på å dævve av varme. Hva var vitsen med det egentlig, jeg ser jo flammene i peisen og kjenner jo at temperaturen her inne stiger veldig. Jeg tror kanskje en tur på butikken gjør underverker, litt luft er vel ikke det verste man kan utsette seg for på en fredagskveld. Vi får se da vet du…..hva jeg har lyst til!

Nyt fredagskvelden hva enn du gjør 😊

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg