God morgen!

God morgen! Tidlig morgen på søndag er det beste jeg vet, spesielt når jeg har så flaks at jeg våkner så tidlig som 06.10. Da er det så godt å komme seg opp og komme i gang med dagen. Du vet, denne dagen da man skal gjøre absolutt ingenting, den dagen da man virkelig kan sove ut. Men jeg, jeg er jo så “heldig” at jeg ikke får det til og jeg liker det ikke. Ikke på søndager, da syns jeg ALLE kunne sovet til minst klokken 09.

 

Kvelden i går ble en koselig kveld, det gikk ikke helt som jeg hadde planlagt, men det kom ikke som noe sjokk heller. Vinn og tap med samme sinn er det noe som heter og heldigvis i mitt tilfelle så er det slik det er. Jeg er ingen dårlig taper og heller ingen irriterende vinner og det er heldigvis ikke de andre heller, phuuuu. 

 

Etter at de hadde gått den lange veien hjem over gata så måtte jeg se semi’n i skal vi danse før jeg begynte å scrolle på SoMe. Ville jo veldig gjerne se det før jeg hørte resultatet og fy søren så flinke deltagerne har blitt, det må jeg virkelig si. Alle tre fortjente virkelig å gå videre, men jeg liker Simon og Helene, de kler hverandre godt og han danser jo bare så ekstremt bra. Så heier på dem som vinnere.

Ønsker dere en fin søndag og håper at dere fortsatt sover ihvertfall en times tid til!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Jeg er dessverre et utpreget D-menneske, men pga kattene som skal ha medisin kl 9 må jeg opp tidlig allikevel selv om det er søndag. I dag var det litt ekstra tøft ettersom jeg ikke klarte å komme meg i seng normalt i går….

        1. Ja det ble en powernap, og den kom helt av selg selv uten at jeg klarte å stoppe det.

          NB! Pittbulljedda og Fru Furia er nå pensjonert, og bloggen og andre steder vil du se navnet mitt Vera Lynn 🥰

    2. Tror jeg sov nærmere 11 timer i natt. Er så heldig som er “velsignet” med et godt sovehjerte. Skal overføre litt til sovekontoen din… 😉
      Synes også Simon og Helene danser best. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg