Håper jeg klarer det!

Da jeg sto opp kl 03 i natt pga hoste så øste det ned med snø, akkurat det var jo litt koselig da. Men, ikke veldig koselig å ikke få sove. Men, det er som det er og er ikke så mye jeg kan gjøre med det før det går over av seg selv. Dagen i dag skal jeg bruke på å slappe av, jeg skal ikke gjøre noe som helst annet enn å ligge på sofaen under pleddet og se på tv. Kanskje sove litt innimellom, drikke solbærtoddy og bare ta vare på meg selv.

 

Håper jeg klarer det, det å koble helt av! Jeg tror jeg trenger det og det blir ikke gjort noen prosjekter i dag!

 

Jeg har jo en tendens til å hoppe over den biten, men jeg får holde det jeg sa i går om at jeg skulle tillate meg å være syk om jeg faktisk fortsatt var det. Så sånn blir min dag! Tenker også litt på om man kan stole på hurtigtestene. Jeg har tatt 3 stk og hatt symptomer hver gang jeg har tatt de, burde vel slått ut OM det fantes noe corona på gang vil jeg tro! Jeg vet jo at de ikke helt er like sikre uten symptomer, men veit a søren jeg!

Får se an en dag eller to, så kanskje jeg får ta en tur til teststasjonen (sånn med tanke på de rundt meg) 💖

Ha en fin dag og ha meg unnskyldt for lite engasjement på deres poster på SoMe.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Man kan vel ikke stole på hurtigtestene, har jeg skjønt. Ta vare på deg selv! Fornuftig å tilbringe dagen på sofaen når formen er så dårlig. God bedring! 💖

    2. Likte bildene, det første var tøft! Jeg har også vært slakk siste dagene og flere netter våknet og stått opp. Har ikke peiling på testene, men håper du kommer deg.

      1. Takk, ja de ble litt kule 😊 Det er bare så kjipt å ikke kunne sove på natta, alle trenger jo en god natts søvn. Er jeg ikke bedre i morgen så får jeg dra å ta en test slik at jeg kan komme meg til legen etterhvert. Kan jo være bronkitt feks, men får ikke komme dit uten en ordentlig test

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg