Hekta på Djevelen!

Endelig har det blitt lørdag og selv om at det er fælt å si det så er jeg litt glad for at det ikke er supervarmt og knallsol ute. Grunnen er ganske enkel, fordi da er det lettere å slappe av inne og se på serie. Vi ser på Lucifer og jeg er totalt hekta! Elsker den og gleder meg hver dag til kvelden for å se mer, har du sett den?? 

 

Men før serietid må daglige gjøremål bli gjort, en kjapp tur til Porsgrunn først, så helgehandel, så kjøre barn i bursdag. SÅ er det tv og kos resten av dagen med kun noen få pauser med matlaging og lignende. Det er ikke hver dag R får med seg med på å se episode etter episode for å si det sånn, men slik er det nå. 

Nyt lørdagen og gjør det DU ønsker og kan ut av dagen. Forrige innlegg kan du lese HER    

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

11 kommentarer
    1. Jeg likte veldig godt Lucifer da jeg oppdaget serien, eksentrisk type, men for min del skjedde det noe underveis. Ikke for å stadfeste hvor jeg tror vendepunktet var, for det klarer jeg ikke, men det var vel slik at jeg var fornøyd med de fire første sesongene, så ble det.. vet ikke hva jeg skal si. Jeg så aldri ferdig sesong seks.

    2. Vi har noen sesonger Lucifer på dvd, men ikke alle tror jeg 🙂 Liker den godt jeg også. Jeg har serie-dilla. Vi ser mye, sommer som høst og vinter 🙂

    3. Har ikke sett den, men takk for tips. Vi har nettopp sette en spansk serie, Vis a vis. Må fordøye den litt før vi starter opp med en ny 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg