Hvis man bare vil

Åh fytti rakker’n så kaldt det er i dag og så klart var det ikke ved inne, men heldigvis så sto Rune opp sammen med meg så da fikset han den biffen. Black week er i gang og denne uken så skal jeg prøve å få kjøpt noen skatter, like greit å bruke salget til gaver når man først skal kjøpe gaver likevel. Det er min mission denne uken ihvertfall. På fredag skal all julepynt ned fra loftet og DET er ukens høydepunkt. Alt skal være klart til 1.advent!

 

Hvis man bare vil, så er det alltid noe å finne på

 

Så i dag skal jeg gjøre ferdig julegavelista og krysse av de som allerede er kjøpt. Jeg skal lage noen gaver også, det er så koselig syns jeg da. Hobbyrommet mitt skal ryddes, organiseres og gjøres fint i dag. Jeg trenger å gå igjennom ting og kaste det som kan kastes kan. Det er alltid noe å gjøre kan man si, men så lenge man koser seg med det så er det jo greit. Og enda bedre er det å slappe av når man vet at ting er gjort. Så du forresten kransen min?

Håper dere har en veldig god start på uken 😍

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer
    1. Bra tips om å se etter gaver nå, når det er salg hist og her. Jeg kjøper ikke så mange, de fleste har allerede alt de trenger. Men barna får! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg