Hvis man tillater det

Altså, i natt fikk jeg ikke sove før klokka var over halv fire. Det er til å bli gal av faktisk, hvorfor er det sånn innimellom slaga egentlig? Sto opp når jeg merket at dette ikke gikk, ville jo ikke ligge inne på soverommet og vri og vrenge meg. Så da ble det sofaen i 4 timer. Skikkelig unødvendig å ikke få sove syns jeg, ødelegger jo hele kommende dag jo. Hvis man tillater det, noe jeg ikke kan da dagen er fullbooket. Så det er bare å dra på seg smilet så går denne dagen fint også. 

 

Trøster meg med at etter slike netter sover jeg som regel meget godt neste natt. LIFE!!  

 

I dag skal de små grå vekk og jeg gleder meg til å dra til frisøren, det er på tide nå. Men først må jeg få børstet ut dette kråkereiret, vil nødig gi den oppgaven til frisøren. Det er nemlig litt av en jobb. I dag har jeg gjort ferdig julegavelista, kjøpt et par julegaver og planlagt noen til. Godt å være i gang med det. Jeg skal også begynne med julehandelen, sånne ting som varer og varer vet du. Forresten ganske sykt at det bare er 2 måneder til jul, men som alltid, jeg gleder meg veldig. Gjør du?   

Klarte heldigvis å IKKE gjøre samme tabbe i går kveld som kvelden før!

Ha en fin dag 🥰

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
        1. Det lurer jeg også på.. har lagt merke til at det er de samme som er utsatt for dette tekniske også.. det er et par bloggere som kommer mer opp ned en riktige veien 😂

    1. God morgen 🙂
      Frisør er det alltid godt å komme til. Ikke lenge før jeg også har time.. synes håret vokser fort rett og slett… 😀
      Julegaver ja… jeg har faktisk kjøpt EN… men resten får bare vente litt 🙂

      Lag deg en fin ny dag :_)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg