Ooops, DET var uheldig!!

I dag lå rimet godt på marka og det var skrapetid på bilene. R er veldig fornøyd med at garasjen er ryddet og bilen trygt står plassert der inne. Han står opp 05 denne uka og er ute av døra før 05.15 og da er det ekstra godt å slippe å stå ute i kulden og skrape. Eh vel, det han ikke visste var at jeg kjørte sist i går og parkerte utenfor garasjen da jeg egentlig skulle kjøre på butikken på kvelden. Men, det gjorde jeg da altså ikke og glemte bilen som ikke sto der den skulle. 

 

Så, når jeg sto opp hadde jeg fått en snap fra en som var mindre fornøyd med skrapa i handa. Ooops, DET var uheldig!  

 

Vel, sånn er det og lite å få gjort med det nå annet enn å huske å sette den inn i dag da. Kan jo skjønne at det er litt irriterende å komme ut i god tro på at man slipper det når saken er en helt annen. Vel, nå skinner sola og det blir en fin fin dag, kaldt, men fint. Jeg skal ut å handle litt slik at det er gjort i hvert fall. Da slipper jeg å tenke på det i kveld og risikere å glemme igjen! Leste du gårdagens innlegg, hvis ikke så gjør det her.

Ha en strålende dag  🤩

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg