Ja, hvorfor ikke

Mister Luna (som jeg kaller Rune) er i gang med arbeid, i utgangspunktet skulle karantenen vare i 14 dager ish og da tenkte han at han like gjerne kunne starte med dette. MEEEEEN, så ble det jo nye regler og han skal tilbake på jobb i morgen så lenge han er negativ på tester da så klart. Siden han jobber skift så har han mange timer å ta av i døgnet så han satte i gang likevel. Her skal det bygges opp en ny vegg for å gjøre badet mye større, toalettet i gangen skal også bli en del av det slik at hele badet blir i denne størrelsen.

Som jeg har fortalt før så har jeg jo holdt igjen på start av dette, men nå sa jeg ikke noe annet enn go for it! En gang må vi jo komme igang så ja, hvorfor ikke nå liksom. Materialer er på plass, så da er det jo bare å kjøre på og fy søren det skal bli godt å få opp den veggen der. Det har nemlig stått sånn uten “vegg” i lange tider!

 

Du veit, når man først er i gang så skjer det fort forandringer

 

Ellers har jeg i dag fått i meg både frokost, lunsj og litt lunsj atter en gang, jammen meg et tegn på at man er tidlig oppe for å si det sånn. Etter denne andre lunsjen så tror jeg jammen meg jeg skal få på meg noen turklær og komme meg ut litt, det er jo et NYDELIG vær ute. Og det burde nytes før sola går ned.

Ha en fortsatt fin dag ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg