Jeg er FOR nysgjerrig!

Jeg har vært på raid hos Heidisverden og snappet opp noen spørsmål hun har funnet hos Veralynn. Så da kjører vi på med mine svar.

Spørsmål 1: Fortell om noe du gjorde som barn, som du har fått høre om og om igjen. 

Svar: Jeg ryddet skapene mine, satte på merkelapper og holdt orden like mye som jeg rotet egentlig! 

Spørsmål 2: Tør du satse 20.000,- med 90% sjanse for å doble pengene, men med 10% risiko for å miste dem? 

Svar: Tror faktisk jeg kunne tatt sjangsen da ja.  

Spørsmål 3: Beskriv en person som er din totale motsetning med tre ord. 

Svar: Negativ, selvsentrert og utakknemlig. 

Spørsmål 4: Nevn tre veldig bra filmer. 

Svar: Green mile, Birdbox og The Call. 

Spørsmål 5: Om du blir tvunget til å velge, skulle du heller våkne hver morgen kl 4 eller måtte gå til sengs kl 20 hver kveld? 

Svar: Våkne hver morgen klokken 4 uten tvil, jeg er altfor nysgjerrig til å legge meg klokken 20 HVER dag. 

Spørsmål 6: Om du tvinges til å forlate hjemmet ditt, for aldri å komme tilbake. Hvilken gjenstand skulle du da ta med deg? 

Svar: Visakortet helt klart!  

Spørsmål 7: Har du vært på ferie i utlandet, og løpt på noen du kjenner? 

Svar: Ja er aldri alene på harrytur til Sverige.  

Spørsmål 8: Skulle du kunne gi noen hjerte- og lungeredning på en korrekt måte, hvis du havnet i en situasjon der det var behov? 

Svar: Ja, det føler jeg meg ganske så sikker på, men håper aldri jeg havner i en slik situasjon.  

Spørsmål 9: Forter du deg ut av dusjen hvis telefonen ringer i rommet ved siden av? 

Svar:  Som sagt så er jeg veldig nysgjerrig, så den kan ikke være innen rekkevidde når jeg dusjer. Så jeg legger alltid telefonen på kjøkkenet eller stuen så jeg hører den ikke.  

Et godt avbrekk fra pulsen med en spørsmålsrunde

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

20 kommentarer

Siste innlegg