Jeg gir opp!

Kategorien rett fra levra hvor jeg skulle være en rå, ufiltrert og brutalt ærlig meg er kastet i papirkurven. Nå har jeg nemlig prøvd dette, sånn i skjul for meg selv så klart. Men for å være brutalt ærlig så får jeg det rett og slett ikke til, jeg må bare innrømme at det ikke er meg. Så, jeg prøver igjen for å finne et annet konsept som vil bli en fast spalte på min blogg. Og denne gangen skal jeg være sikker i min sak før jeg skriver om det.  

 

Jeg kan veldig gjerne være med i en diskusjon, jeg kan ytre min mening uten problemer IRL, men her går det rett og slett ikke. Så jeg gir opp! Legger den biten på hylla rett og slett. 

 

En ting er ihvertfall sikkert og det er at jeg skal ikke “tvinge” frem innhold, så sånn sett så kommer alle mine innlegg rett fra levra og DET skal fortsette. Og jeg har (igjen) en liten plan på gang så det vil komme noe nytt etterhvert. Nå er det mandag, ny uke på gang og jeg er i gang med dagens todolist. Utrolig at jeg er såpass våken etter 3,5 time søvn i natt, men ingenting er bedre enn det da. Har DU hatt en god natt? Og ikke minst, er du klar for ny uke?

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. God morgen Lene Elisabeth!
      Ikke tenk på nye kategorier… kanskje…
      Alle dine innlegg kommer rett fra levra <3 Og det er ikke nødvendig å sette de i båser? Men kanskje du finner noe som du absolutt MÅ sette i bås, og vips så har du en ny kategori. Men enn så lenge er alle dine innlegg herlige og gode å lese, kategori eller ikke 🙂
      Lag deg en fin ny dag 🙂

      1. Ja det har du rett i, det får komme om det kommer ♥️
        Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar, det var koselig å lese 🥰

        Ha en fin dag du også Mette 😍

    2. Like greit å finne andre kategorier da.
      Har mange forskjellige jeg. Ting dukker opp når jeg minst aner det, og en liten tanke kan føre til et helt innlegg 🙂
      Liker at det er litt forskjellige tanker og innlegg hos dere jeg følger ☺ Ønsker deg en god dag! 🙂❤

    3. Kan se for meg at den brutale og rå Lene måtte i søppelbøtta. Men du har overrasket før, og du kommer til å overraske igjen! 😀 Håper dagen din blir fin og god! 😊
      Jeg har sovet som en stein. Det var knallgodt å sove i magnetsenga igjen, etter tre uker borte. 😊

      1. 🤗 Ja, den måtte nok det, er ganske så mild av meg kan man si. Takk, ja kanskje det skjer plutselig en dag. Det er noe med det ordtrykket, borte bra, men hjemme best. Og ikke minst å sove i egen seng. Ha en fin dag du også Kari❤

    4. Jeg står litt og holder igjen for ikke å bli for privat, direkte og ærlig. Det har vært et par ganger jeg har begynt på et innlegg, som jeg har lagt vekk når jeg har fått roet meg litt 😉 Den ene gangen måtte jeg bruke en halv dag før jeg gikk til pc, ellers så hadde vel de med de hvite t-skjortene med lange armer og knyting på ryggen kommi og hente meg…ikke så ille da…eller? Ha ha 😉

      Håper du sover godt til natta 🙂

      1. Ja man har ofte MYE på hjerte som kan skrives så jeg kjenner meg igjen på den at man kanskje må tenke seg om. Men, jeg skriver det sol regel bare for å få det ut, så slettes det etterpå 🤷‍♀️ Heldigvis har ikke de som er i besittelse av de skjortene der adgang hit hehe 💪

        Håper det samme for deg, god natt 🤗🤗💤💤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg