Jeg har stått i stillinger jeg ikke kan huske å ha gjort før

Nå må jeg si at jeg er litt sliten, vi har jobbet og stått på i MANGE timer i dag. NÅ begynner det virkelig å skje noe, skal komme med en oppdatering på det i morgen. Jeg er veldig glad for den rolige starten på dagen, det var godt å bare scrolle gjennom nettside etter nettside på jakt etter innredning. Kom ingen vei, men en dag så gjør jeg det. Alt til sin tid!

 

Blir spennende å kjenne på kroppen hvordan den fungerer i morgen, jeg har stått i stillinger jeg ikke kan huske å ha gjort før mange ganger i dag. Under, inni, over og rundt 🤣

 

Nå skal jeg hvert øyeblikk finne senga, for jeg gjesper så at tårene triller, kanskje ikke så rart. Har vært på beina i over 18 timer og jeg føler at den kommende natten blir lang og god. Håper i hvert fall det av hele mitt hjerte, i morgen er det forhåpentligvis siste dag hos hudlegen og jeg håper behandling er ferdig nå. Satser på det!  

Håper du har hatt en fin dag 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg