Jeg kan da ikke være helt alene om det?

Nå har jeg tatt med meg pc’en hit i sofaen og sitter under pleddet, skjønner at dette c-viruset gir litt opp og ned følelse og det er no dritt. Godt det finnes ALLE muligheter i verden til å slappe helt av hele dagen. Vi har fått vært en tur ute i hagen og sparka litt ball og tatt ei runde eller fem med boccia. Viktig å få litt frisk luft selv om at både formen og vinden er sur, men godt var det. Nå er R i gang med å rydde litt og lage middag til oss. Jeg tror nesten han begynner å se frem til en evt positivt test som vi egentlig hadde forventet skulle slå ut pr nå. Men nei! Håper han nå kan vente med det til jeg er ferdig og klar til å ta over alle gjøremål her i huset. 

 

Alle symptomene jeg har følt på så langt i løpet av disse 3 dagene er : Hodepine, mageproblemer, skjelving, svimmelhet, liten styrke i hendene, sviing i øynene, feber og i går hadde jeg sånn vondt skuldrene som man kan få etter en kikkhullsoperasjon, luftsmerter som det sies det er. Men, det var bare i går det skjedde, så det er ikke noe verre enn det for å si det sånn.😨

 

Beklager mye corona snakk, men det er jo stort sett det som skjer her hos oss, så sa blir det bare sånn. Noe annet også da så klart. I kveld blir det å se på tv, kanskje jeg skal forslå å se den aller første Harry Potter filmen. Det er nemlig noen her i huset som syns det er HELT HÅPLØST at  jeg aldri har sett disse filmene. Å det er kanskje det, de fleste har vel gjort det vil jeg tro. Har du sett disse filmene? Dumt spørsmål kanskje, men jeg kan da ikke være helt alene om det?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

26 kommentarer
    1. Det tror jeg nesten du er. Jeg ble frelst allerede da jeg leste første boka. Den kom via bokklubben nye bøker.
      Og selvfølgelig har jeg sett alle filmene.

    2. Uff, så coronaen har “tatt deg”. Men fint at du klarer å holde deg sånn noenlunde i vigør. Jeg syntes også det var rart å kjenne på enkelte av de smertene jeg aldri hadde hatt før, men nå husker jeg ikke hva det var, – lurer på om det var høyt i ryggen. Pleier jo å ha vondt i korsryggen, men aldri øverst.
      DU ER IKKE ALENE OM IKKE Å HA SETT “HARRY POTTER-FILMENE”, – med en viss modifikasjon. Jeg så den første, men jeg syntes det var døds-kjedelig. Er IKKE interessert i fantasy-sjangeren for å si det sånn. Ringenes Herre og alt sånt, – no thanks. Takke meg til realisme, og gjerne historisk sanne filmer og dokumentarer osv…
      Håper du får en så fin helg som du kan med hensyn til forholdene. 🙂

      1. Ja, den kom og “tok” meg på torsdag. Det går bedre nå, men innimellom kommer det en bølge med et eller annet så jeg føler for å legge meg på sofaen. Men, feber er borte.😊 Det er jo bra det er glemt❤

        Se der ja, jeg er ikke alene! juhuuu…. men, du har sett første, har ikke kommet så langt engang jeg. Men, tror jeg må prøve. Liker godt realitet og helst dokumentarer.

        Takk så mye, koser meg nå ❤ Du også håper jeg

        1. Helt enig, – la meg få noe som har skjedd, dokumentarer og lignende.

          Så bra at feberen er borte. Håper du er over andre symptomer, og at du slapp den voldsomme hodepinen som jeg hadde.

          1. Ja det er det aller aller beste, true crime liker jeg 😊

            Voldsom hodepine har det ikke vært, men skikkelig hodepine ja. Virker som det er bare stemmen og tett nese igjen nå ❤

    3. Harry Potter er som det heter “blott til lyst” Oversatt til norsk “bare underholdning. Det er ikke “bare” det er genial underholdning, er min mening, noe artig å snakke om ved frokostbordet med barna, mannen din og gjerne besteforeldre.

      By the way.. Håper ikke mannen din får covid. Leste en sak i Dagbladet i dag som handlet om coronavirus og impotent. En gruppe urologer i Amerika advarer mot såkalt “covid-penis” En studie viser at menn som har hatt covid, har seks ganger høyere risiko for erektil dysfunksjon.. phu…

      I følge disse urologene har nemlig mange menn fått problemer med ereksjon etter att de har hatt covid-19.

      En studie ved Tor Vergata-universitetet i Roma, som er finansiert av italienske myndigheter advarer mot det samme.

      Forskerne bak studiet både i Italia og i Amerika konkluderer med at dette tyder på at det er en potensiell, langvarig risiko for impotens etter covid-sykdom.

      Den norske legen, psykiateren og sexologen, Haakon Aars sier til Dagbladet at det ikke finnes norske forskningsresultater som kan understreke dette.

      For egen regning kan jeg legge til at dette er muligens nok ett skremmeskudd for å få vaksineskeptikere til å vaksinere seg.

      Ellers god bedring til deg 😉

      1. Haha leste om covid penis i dag jeg også, han fikk linken tilsendt 😂 Det er nok enda en skremselstaktikk for det ja, de prøver jo ALT for å få folk til å vaksinere seg. Alle må da kunne velge selv, alle smitter jo rundt omkring uansett vaksinert eller ei.🤯

        Tusen takk😊

        1. Ja det har du rett i alle smitter alle i disse dager, uvaksinert eller vaksinerte. Men… det er et stort men. Jeg har valgt å stole på Folkehelseinstituttet, Helsedirektoratet, overleger på sykehusene og alle smittevernoverleger i kommunene rundt om. Jeg vet ikke helt hvem andre jeg skal høre på i sakens anledning.
          Alle de ovennevnte bekrefter i dag med med tall og diagrammer, at vaksinerte, helst med tre doser, ikke blir alvorlig syke lenger. Det er de 8% uvaksinerte over 18 år som legger beslag på intensivavdelinger rundt om.

          Og ja.. det har du også rett i at det er frivillig i Norge å vaksinere seg. Om NHO får det som de vil, kan kulturlivets scener få anledning til å forlange vaksinepass av tilskuere. Heldigvis så er det også frivillig å gå på kino eller konserter 😉

          1. Ja alle smitter og det der vaksinepass greiene er bare tull syns jeg. Jeg har tatt 3 doser jeg, det var mitt valg, men valget til de som ikke vaksinerer seg er jo også deres valg. Så jeg for min del tenker bare at folk får gjøre slik som de vil. 😊

            Jeg har corona nå og kan heldigvis legge det bak meg en stund om noen dager 😊

    4. Jeg har sett noen av dem. Vet ikke hvilke, med navn, bare vet jeg har sett noen. 😁 Liker litt eventygreier jeg, både for barn og voksne 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg