Jeg klarte ikke å vente lenger…

Fant bare et sommerbilde av oss fra et par tre år siden ❤

Etter at jeg la ut mitt forrige innlegg, så var jeg for det første veldig glad og lettet for at jeg satte ord på noen av tankene mine. Det hjelper jo bare så mye og det var godt å få det gjort. Så fikk jeg en melding av min fine venninne Marilyn, hun skulle komme innom. Hun er jo bare en oppmuntrende fin person å snakke med og jeg er veldig veldig glad i henne. Etter at hun hadde dratt så måtte jeg se kampen som sto på pause. Filler’n, men i dag gikk det ikke veien. Heldigvis gjør det ikke så mye, men kjipt for det. Jeg bestemte meg for å gjøre noe koselig i dag, siden dagen allerede var så fin, men jeg måtte bare få med Rune på å være enig med meg. Og han sa ja, og tok ned juletreet, jippi. Men før det ble pakket ut så ble alle vinduene vasket innvendig og utvendig. Rune tok de utvendig og jeg innvendig. Når han dro på jobb så satte jeg på julemusikk, og pyntet treet. Jeg klarte ikke å vente mer og det angrer jeg ikke på, for jeg koste meg masse. I morgen så skal jeg jo ha julebord med venninner og jeg syns jo at det passet fint å få opp juletreet til det.Og i kveld ble vi alle enig om at vi ikke skulle ha taco, så da ble det bakt potet. Kan bli litt lei taco innimellom for å si det sånn. Alt i alt har jeg hatt en kjempefin dag og det håper jeg dere har hatt også ❤

Nyt kvelden….
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg