Jeg liker det sånn!

Vårsola gjorde noe med energien for de fleste og i dag ble det vask av deler av verandaen. Det ble IKKE utført av meg for i dag har jeg stort sett sitti foran 2 pc’er hele dagen, men nå skal jeg avslutte filmredigering for dagen. Man blir jo litt hekta når man først setter igang, det er helt sikkert. Jeg tror at jeg har laget konfirmasjonsfilmer nesten hver eneste mars de siste årene og heldigvis syns jeg der er gøy da.

 

Leste du hvordan jeg ble vekket i dag? Det var ikke den beste måten å våkne på, bare les HER

 

Men nå skal jeg først og fremst kjøpe paracet, både R og jeg er helt gåen i nakken. Etter det så skal jeg i gang med å produsere en kanin (figurlaging) og det blir koselig da. Da blir det litt serietid samtidig! Avslapping for å si det sånn. Det er så godt de dagene som er produktive, hvor jeg kan se tilbake på en innholdsrik dag. Det er da jeg har det aller best, har du det slik også? Til og med de “små” i huset har vært ute i et par timer i dag og det er jammen ikke hver dag.

Ha en fin kveld videre 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg