Jeg prøver å bidra litt

Jeg ligger på sofaen og der har jeg vært i hele dag, kommer også til å være her hele kvelden. Kroppen spiller ikke på mitt lag og fy søren så kjedelig det er. Det som er alright akkurat nå er at Rune virker å ha rett i at ingenting biter på han. Han er fortsatt oppegående og negativ som bare det. Nå er det taco på gang på kjøkkenet og det skal bli godt tror jeg. Matlysten er ikke den beste for å si det sånn.

Jeg er veldig takknemlig for at jeg ikke er her alene, det hadde vært utrolig kjipt!

Etter middag så skal jeg gå inn for å sove litt for det har jeg ikke gjort i hele dag. For hver gang jeg har prøvd å sove så har smerter i beina og hodet satt igang, merkelige greier! Det blir likar i mårra, det har jeg troa på. Ihvertfall hvis jeg er like heldig som mange andre. Jeg prøver å bidra litt og Nå har jeg fyrt opp stearinlys og prøver å gjøre det litt koselig i vårt coronahus, gleder meg til å vaske hele huset etterhvert.

Ha en fin lørdagskveld ♥️

Klem fra

Lene Elisabeth

13 kommentarer

Siste innlegg