Jeg tror jeg feiler!

Morgensveis!

Sånn for å være helt ærlig så tror jeg at jeg feiler når det kommer til mitt nye konsept her på bloggen. Nå har jeg forsøkt i flere dager å produsere noe til ny kategori og jeg kan ikke si at jeg så langt har lyktes. En rå og brutal meg er kanskje ikke helt greia for meg, jeg har nemlig litt problemer med å omstille meg med tanke på vibben på min blogg. Ja, jeg kan være med på en god diskusjon IRL, og jeg har så klart mine meninger, men dette var vanskelig.  

 

Det aller vanskeligste er at jeg vet ikke helt hvilke tema jeg evt skal ta opp og si min mening om. Dette trenger mer planlegging før det kan skje, for det skal jo helt klart være noe jeg kan stå inne for. Så jeg driver fortsatt å tenker ut om dette jeg kanskje snakket litt for høyt om tidligere er noe for meg eller ei. Jeg tror faktisk at jeg feiler på dette! Det føles foreløpig sånn og det skal litt til for at jeg sier det, men sannheten er jo det så da kan jeg like gjerne si det. 

 

Jeg har mange tanker, jeg er nemlig en tenker. Men VELDIG ofte så er det gode tanker, så ikke så enkelt dette altså. Men den som venter får se, jeg tar det som det kommer. Plutselig en dag så kommer det ut NOE som er litt annerledes, for jeg vil lage en fast spalte ihvertfall 1 gang i uka. Uansett så har jeg lyst til å rydde opp i kategoriene mine, men er usikker på hvordan jeg gjør det. Går det an? Det er ørten av dem og det er så unødvendig når jeg stort sett bruker max 5 av de. Nå skal jeg finne frem børsten, så må jeg stikke på butikken, ha en fin dag kjære lesere 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer
    1. Det går an å rydde. På kontrollpanelet kan du opprette kategorier under innlegg. På nye innlegg velger du kategori før du publiserer, og på gamle kan du legge inn ny kategori og oppdatere. De gamle innleggene vil ikke publiseres på nytt, men få rett kategori.

      Når det kommer til tema, så kommer det når du minst venter det.

      Lykke til ❤

    2. Det lar seg neppe gjøre å tvinge frem en kategori. Jeg ville ikke klart det. Tenker at det heller er noe som må modnes og komme etter hvert, når hodet er klar for deg. 🙂 Lykke til med rydding i bloggen. Håper det er verdt jobben. 🙂

      1. Nei DET går ikke, da blir det liksom ikke ekte. Så jeg får ta det som det kommer og bare kjøre på som det er enn så lenge 😊♥️

        Hehe, ja det håpet jeg å ♥️

    3. Ta et samfunnsaktuelt tema og skriv om det, hva du mener, tenker og føler. Vil du ikke være for kontroversiell så begynn med sjenkestoppen eller hva du mener om forbud av sugerør mens raketter er lovlig 🤪😜

    4. Snu tankene ! Thomas Edison ( han som gav oss lyspæra) sa : «I have not failed. I’ve found 10.000 ways that won’t work.»

      Hold fokus på hva du vil, og du finner noe som kjennes riktig for deg 😃.

    5. Fikk det tipset fra sønnen min jeg også, å konsentrere meg om et tema, eller noe jeg brenner for.
      Men som deg, så er det ikke naturlig for meg. Jeg er ingen meningsytrer, og jeg brenner for mye, men deler mest sprø ting, og humor iblandet naturbilder etc.
      Det er sånn jeg er, og sånn det blir. Ellers blir jeg tom i hue 🙈😄
      Lykke til! ☺

      1. Ja jeg har ingen planer om å utgi meg for å være noe annet enn det jeg er og jeg er en ganske mild person. Så klart jeg har meninger om ting og enkelte temaer interesserer meg, men så er det det å få sagt dem riktig da 😂 Så vi får bare se hva som skjer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg