Jeg vet at..

  • ..jeg er langt fra perfekt, jeg vet også at jeg heller ikke ville vært det. For da hadde jeg vært unormal, for det finnes ikke perfekte mennesker. 
  • ..jeg feiler, men det er helt greit, det gir meg grunn til å prøve igjen. Det hadde ikke bare vært gøy om alt gikk på skinner bestandig. 
  • ..jeg kan være sta, det er slik jeg får til ting. For jeg gir meg ikke når det er noe jeg VIL få til. 
  • ..jeg elsker solnedganger, og kjører ofte til stranda i nærheten bare for å være, reflektere over livet og nyte utsikten. 
  • ..jeg har mål, gjerne litt høyere enn jeg kan nå. Da har jeg muligheten for å nå de realistiske målene mine. 
  • ..jeg elsker å rose andre mennesker, kritiserer ALDRI. Hvis jeg ikke har noe godt å si så sier jeg ikke noe. 
  • ..jeg gir aldri for å få noe, jeg gir fra hjerte enten det er i ord eller i gaver. 
  • ..jeg er optimist til det motsatte er bevist. 

Vi burde alle være glad for å være den man vi er, for alternativet er jo bare så mye verre. Kanskje ikke fokusere på det man mener kunne vært bedre. Men å forandre seg selv på måter man KAN og kanskje burde forandre seg på er bra, men det man ikke kan gjøre noe med, må man godta.🥰

Ha en fin kveld videre og les gjerne dagens første innlegg også

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

11 kommentarer

Siste innlegg