La oss roe det ned litt

Visste dere at den første snøen har kommet på Østlandet? Hvis ikke, så har den faktisk det og det er lyst og fint ute. Jeg for min del skal være inne i hele dag og den planen tror jeg Sheriff deler med meg. For han måtte jeg bære ut så han fikk tisse, virket som om han aldri hadde sett snø før for han fikk sjokk når jeg åpna døra. Planen i dag er enkel, jeg skal se en film tenker jeg og lage middag. Det er faktisk de eneste planene jeg har og det er så godt innimellom. Kanskje jeg begynner på konglen min.

 

I dag er det første advent og jeg må si dette siste året har gått fort, syns ikke det er nødvendig at tiden flyr sånn. Det er ikke akkurat sånn at jeg venter på å fylle 18, så la oss roe det ned litt og dra denne tiden litt ut!  

 

Apropos tid, nå er det virkelig greit å bli ferdig med julegaver, dette er nemlig en ting jeg ikke vil ha hengende over meg siste uka før jul. Det har jeg erfart og det er IKKE gøy. Men, nå skal jeg først bli kvitt forkjølelsen så er det shopping som gjelder. Jeg begynner også å bli klar for litt baking, laging av marsipanfigurer, sjokoladekuler, julebrød og gule bomber. Så det er ikke bare en ting som skal gjøres, gleder meg til dette. Krumkaker og serinakaker skal jeg lage sammen med mamma. Kos!

Ha en nydelig, avslappende og koselig 1 advent.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Lå et lite “melisdryss”av snø på verandaen her da vi sto opp her i dag..pent er det med litt hvitt ja ! Har ikke mange gaver å kjøpe lenger.. fint å slippe stresset med det..men det triste er jo at foreldre og besteforeldre vi før kjøpte til ikke er her lenger.. Ei pakke til hver av gutta mine blir det jo.. men bare en liten ting ved siden av penger.. 🙂 God bedring med forkjølelsen… og klem til fine deg <3

    2. Her i Oslo har vi heldigvis ikke sett noe til snøen enda, og den kan godt vente enda litt til innen den kommer. Huff ja, jeg syntes ikke det var lenge siden det var 1 første advent 2020 og lockdown. Årene kan godt få litt bremseklosser på. Jeg har ikke tenkt så mye på julegaver enda, men jeg må til niesen min snart for til henne må gaven sendes. Heldigvis vet jeg hva jeg skal kjøpe 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg