Lett å lage den selv om du ønsker det

Shit, det var en skikkelig spennende kamp i går, jeg hylte og skreik og pulsen økte betraktelig. Rart at man blir så engasjert av noe som skjer på en skjerm. Men jippi, da blir’re kvartfinale!! Det er enda godt, da er ikke den juletradisjonen ferdig riktig enda, nå går vi for gull! Og jeg gleder meg til fortsettelsen. Ser du på kampene?

 

Julestemningen du føler kommer fra hjertet og det er lett å lage den selv om du ønsker det.

 

Jeg har ikke sett en eneste julefilm enda og det er planen min å gjøre i kveld. Noen ser jeg hvert eneste år og noen er nye av året, her er tips til filmer du burde se om du ikke har sett dem. En film som gir meg skikkelig julestemning er jo Grinchen, det er en sånn must see hvert år. Nå gleder jeg meg til kvelden under pleddet og en kopp med varm gløgg.

Ha en nydelig dag 😊

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg