Likevel er det litt “dårlig gjort”!!

Da var det blitt fredag for dere som ikke visste det, fredag og nytt tak skal på plass. R kom i gang med det i går, men i dag fullfører vi. Det blir bra, et steg videre. Det er fortsatt møkkavær ute og så lenge vi ikke kan gjøre noe med det så er det liten vits i å klage også. Vær er vær! Likevel er det litt “dårlig gjort” av værgudene. I dag var vi oppe begge to før klokken 05, det er jo helt sjukt og kjedelig når vi ikke kan sette i gang med saging før nå. 

 

Jeg tror jeg har bestemt meg for å bruke helgen på å male ferdig her hjemme, det er enda noen vegger som gjenstår fra forrige runde. Det er ikke verdens største forskjell, så derfor har det ikke vært så innmari “farlig” sånn visuelt sett. Så er det noe med at man vet at det ikke er likt og da er det kjekt å få fikset det. Jeg er også fortsatt på jakt etter ved, gidder ikke å drive og kjøpe ved for 100 kr sekken.  

20 kjappe spørsmål og svar 

Ha en fin siste dag denne uken 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. 100 kroner sekken er da dyrt!

      Ja dette været… jeg har gitt opp… her er det minusgrader, snø men SOL enn så lenge… så kommer nok regnet… jaja

      Lag deg en fin fredag 🙂

    2. Enig.. det er dårlig gjort!! 😉😊
      Jeg har jo ikke vedfyring her, men bruker å kjøpe en sekk med ved av og til for å ha med meg i bilen..og her har prisen på enkelte bensinstasjoner vært mellom 130-150 kroner sekken sida i høst.. helt sjukt, faktisk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg