Man kan jo bli hekta

Da var jeg hjemme fra en lang gåtur med denne helgens hundebesøk. Har vi blitt de folka nå som passer dyr hver helg? Nææ DET skal vi jo ikke være, men det er vanskelig å si nei når sønnen spør. Og jeg koser meg litt med det og godt å ha et hundebånd med en hund i enden på tur.  

 

I dag for første gang på lenge har tv’n stått på hele dagen og jeg tror jeg har hørt den engelsken til J.Stoltenberg i flere timer, repeat, repeat! Jaa, jeg kunne ha skiftet kanal, men nyhetskanalen er vel den kanalen som har hatt mest seere i dag tenker jeg.  

 

Trist dette som skjer, det er i hvert fall sikkert! 

 

Vel, NÅ har jeg tatt en pause fra nyhetene, slått av lyden og nyter stillheten. Det er vel kanskje på tide å få i seg litt mat kanskje, i dag har jeg helt glemt å spise middag. Sånn er det når man er opptatt med andre ting og R ikke er hjemme enda. Det er så kjedelig å spise alene. 

 

Fikk du med deg sist gang jeg.. Og skjelettet i gulvet? Hvis ikke så ta en titt da vel, sånn hvis du trenger en pause fra nyhetene slik som jeg gjør. Man kan jo bli hekta og vil jo få med seg det som skjer, men kjekt å ha avbrekk også. Ønsker dere en fin kveld og i morgen er det jammen meg helg igjen. Nyt kvelden 😍

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer
    1. Så er det fredag og helg igjen!
      Og jammen meg er det få dager igjen av denne februar-måneden også!

      Trist ja – og skummelt 🙁 Krig… det er ikke bra dette som skjer nå… 🙁

      Man må slå av og lytte til annet enn nyhetene, det kjenner jeg også på… selv om det er dette som opptar de fleste nå…

      Lag deg en fin fin fredag 🙂

    2. Jeg tror man blir verre å se mye på nyhetene. så jeg unngår det. Finner heller noe som kan få meg til å glemme elendigheten. Min mann følger med og jeg får nok nyheter fra ham:)

    3. Det blir litt mye nyheter ja, men her har vi sett på ski og masterchef, og jobbet med diverse, så det har ikke blitt så veldig mye heldigvis. Det blir for mye rett og slett, og mye reprise også. 🙂 God helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg