Når jeg mister motivasjonen

I dag har jeg kjent på en liten motivasjonsbrist, enkelt og greit fordi jeg vil ut, jeg vil oppdage og jeg vil gjøre noe. Men, jeg orker ikke! Og finnes det noe mer demotiverende enn det, nei ikke nå om dagen. Jeg er ganske lei av å være inne her hjemme, har vært det nesten hver eneste dag i 14 dager så det holder liksom nå. Jeg gledet meg så til å komme meg ut igjen, jeg var i så utrolig godt driv når det gjaldt det å gå på lange turer og det var så utrolig godt.  

 

Det er bare en uke siden i morgen siden jeg kom ut av isolasjon så jeg er kanskje litt kjapp på avtrekkeren når det kommer til det å skulle være i min toppform såpass raskt. Så jeg har kommet frem til at jeg får bare innse at det kan ta litt lenger tid enn det. Så jeg får bare være den jeg er og tenke positivt på dagene som kommer. 

 

Men, i sta var vi på butikken og når jeg kom ut i bilen igjen fant jeg ut at jeg hadde glemt å kjøpe kesam, så jeg sprang inn for å gjøre det fort siden R satt i bilen og ventet. Vel, det skulle jeg ikke gjort, pusta og peste hele veien hjem etterpå! Ja, jeg vet jeg har sagt dette en gang for mye allerede men FADER altså. Jeg blir jo frustrert og da skriver jeg om det, sånn er det jo bare. Nå skal jeg spise kesam’en min og ikke tenke mer på dette i dag.

Har du lyst til å lese et litt mer oppmuntrende innlegg så kan du jo se hva mitt neste prosjekt er HER.

Ha en fin kveld flotte mennesker 😍

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

20 kommentarer
    1. Vet du… det er så mye covid at folk glemmer alt annet, det finnes verre ting, og glemmer man det kan det få konsekvenser.. pell deg til legen og ta blodprøver, ok?! Klem 🥰

      1. Sant det, det glemmes faktisk, men jeg har tatt ørten glass med blodprøver hos legen for en liten tid siden og igjen noen flere i forrige uke 💪🥰 Takk for omtanken, det kunne være at det var glemt oppi alt, men nei ♥️

    2. Er rett og slett noe skitt å ha det sånn…å ville, men ikke klare. Jeg er vel ikke den beste til å gi gode råd, da jeg er hyper som en Duracell-kanin når det kommer til å bli rastløs.. Men..det lureste er nok å ta max én dag om gangen ❤️
      Ha en nydeligvakker dag, flotte du

      1. Ja skikkelig uvant, men men, det går seg til 💪 Det har jeg nemlig bestemt meg for. En dag av gangen som du sier er det eneste man kan gjøre egentlig 🤗

        Takk det samme til deg Helene ❤

    3. Det er trasig når pusten ikke er med resten… Det er tungt rett og slett…
      Håper på bedre dager for deg og sakte men sikkert kommer formen stigende 🙂

      1. Det er vanskelig å forklare hvordan det er, men det er liksom ikke pusten heller. Jaja, samme det jeg bare håper at det går over snart og at jeg er tilbake i full sving snart 💪

        Takk gode Mette❤

    4. Du gjør lurt i å ikke presse deg når formen er som nå, og jeg håper du snart er i tipp topp form igjen.
      Jeg er glad jeg ikke er rastløs av meg, for etter å hva vært stort sett bare hjemme i måneder, og ikke orke så mye, så hadde jeg nok slitt litt jeg også. 😉
      God klem med ønske om en god dag, og bedre dager! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg