Om du lyster på no’ godt

Jeg begynte å skrive et innlegg klokka 17.30 og fikk ikke fortsatt før nå og da innså jeg at jeg bare måtte slette alt for hele innholdet ble feil i forhold til hva klokka var blitt nå. Noen ganger er det meg i et nøtteskall, men sånn kan det gå innimellom så da starte jeg bare på nytt. Denne dagen har vært den sløveste jeg har hatt på veldig lenge og jeg har nyti (nytt, nøtet, whatever) det hele dagen. Powernaps, serier, pledd, peis og har vel bare så vidt stukket tå’a på utsiden av døra.  

 

Søndag er søndag!

 

Så det jeg skrev om i første innlegget i dag at jeg kan hvis jeg vil var helt korrekt, for jeg kunne og jeg gjorde dagen til akkurat det jeg hadde lyst til. Da kan jeg ta fatt på mandagen med god energi og hva er vel bedre enn det. I dag forsøkte vi å lage en oreokake i kopp som skulle ta 1 minutt i microen, det ble tydeligvis kjempegodt. Noe så enkelt da gitt. Så har du plutselig lyst på oreokake en kveld for 1 person så gjør du bare følgende: 

  • En kopp
  • 4 oreokjeks oppi den
  • 1/4 kopp med melk
  • Så løser du opp kjeksen i melken med en gaffel
  • 1 ss hvetemel
  • 1 ss sukker
  • 1/2 ss bakepulver
  • Rør rundt
  • 1 oreokjeks legger du ned i deigen så den blir dekket
  • 1 minutt i micro, VOILA, ferdig!  

Hørte bare nam nam nam rundt meg, så den var perfekt! Håper DIN søndag har vært fin og sløv også, ihvertfall at du har vært innom sofaen et øyeblikk.

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

6 kommentarer

Siste innlegg