Siden sist…..

Første punkt på lista mi i dag og foreløpig det eneste punktet er å skrive litt. Dagen i går gikk unna og plutselig var klokka nærmere halv elleve på kvelden før jeg var hjemme. Mamma og jeg var i byen på dagen, vi var på Nordbyen og jeg fikk kjøpt det jeg skulle. Vi var på cafe og det var en skikkelig hyggelig dag, lenge siden sist vi hadde en slik dag sammen. Og endelig fikk jeg kjøpt folie slik at jeg kunne bli “kvitt” glassbordene på soverommet. Altså, glassplater på nattbord, absolutt ikke å anbefale, men så liker jeg str på disse så da ble det fornying. Lagde en video på instagram, men glemte å ta bilder, så da ble det screenshot av videoen. Derfor litt dårlig kvalitet.

Senere på dagen da soverom glitret og “nye” nattbord var på plass så dro Mamma og jeg til Coop Obs for å handle til påsken, vi gikk vel der inne i over en time. Men nå har vi ihvertfall det vi trenger hele påsken pluss litt til. Søs og min niese kom dit også og når vi var ferdige der, ble vi med dem hjem og fikk litt middag. Det var koselig! Tiden flyr og ikke visste jeg at jeg faktisk ikke har vært hos henne siden jul! Kanskje greit å prioritere et og annet besøk med litt kortere intervaller.

 

Lista jeg hadde i går ble nesten fullført, jeg hoppet over siste punkt, men grunnen til det var enkel, jeg orket ikke. Får ta det i dag når R kommer hjem, han har vært på hytta siden lørdag med en kamerat og barna. Så jeg tenker han har samlet masse energi til badet nå. Det gjenstår å se! Det er enkelte ting som er enklere å gjøre sammen syns jeg, det var ikke akkurat gøy å holde på der inne i flere timer alene, men jeg er glad det er gjort. Og det tenker jeg R er også for de hyllene var mindre gøy! Phuuu, det var godt å skrive litt igjen, føltes som en evighet siden. 

Håper alle har det bra og gleder seg til påske 🐣

Påskeklem fra

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg