Sist gang jeg…

…Spiste

En liten halvtime siden så spiste jeg jammen meg en brødskive med kokt skinke.

…Snakka i telefonen

Den siste jeg snakka med var Linda venninna mi.

…Sendte sms

Til mamma i formiddag en gang. Ganske lite sms blir brukt faktisk.

…Irriterte meg over noe

I går når jeg la meg og kom på at jeg måtte ta vaska ut av maskinen. Så da måtte jeg opp igjen og fikse det da, jækla irriterende, spesielt når jeg hele tiden før jeg la meg gikk å tenkte “jeg må ta vaska før natta”!

…Så på film/serie/dokumentar/youtube

Tidligere i dag når jeg så på den dyreste i Las Vegas på youtube. Det er det råeste jeg har sett! Men kunne aldri bodd sånn selv om jeg hadde all verdens penger. Litt for fancy for meg, men sjukt. Får ikke til å legge til YT link.

…Tok et bilde

…Brukte penger

Jeg betalt en regning tidligere i dag.

…Bekymret meg

For nøyaktig en uke siden da jeg gjorde dette!

…Leste et blogginnlegg

Jeg har lest flere i dag, men den siste jeg var innom var BunnyTrash 😊

…Jeg var redd

Det er faktisk såpass lenge siden at det husker jeg ikke på stående fot.

…Jeg googlet

Influensa vaksine på apoteket var mitt siste søk.

…Var takknemlig

Hvert minutt av hver dag fortsatt!

Ha en god natt og tusen hjertelig takk for at du leser mine innlegg, det setter jeg pris på ❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg sender fortsatt noen SMS men hører til sjeldenheten 🙂 Er som regel moderen som får en SMS eller de jeg vet IKKE er så mye på nett 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg