Sliter med forandringer

 Å være irriterende er jo ikke bra, men forhåpentligvis er dette noe som plager MEG mest og at de rundt meg ikke merker like mye til deg. Så klart, noe kan man jo ikke skjule! 

  • Jeg tenker for mye på ting jeg egentlig ikke behøver å gruble over 
  • Bruker ofte “jeg skal bare først” før jeg gjør det jeg skal gjøre 
  • Jeg ser etter ting jeg kan forandre hjemme hver dag (jeg har det jo fint nok) 
  • Sliter litt med forandringer 
  • Er litt for godtroende på alt som blir meg fortalt 
  • Jeg kan bestemme meg for å gjøre en ting, så ender jeg opp med å gjøre en annen 
  • Jeg MÅ ha lister på gjøremål, gjerne med 1-10 og ikke bare punkter 
  • Jeg utsetter ting jeg egentlig ikke vil gjøre så lenge jeg kan, hvorfor ikke bare gjøre det hvis det må gjøres 
  • Alt jeg skal lage eller produsere MÅ være så perfekt det kan bli hvis ikke plager det meg lenge 
  • Jeg tviler ofte på meg selv, det må jeg slutte med 

Har du en slik liste ang deg selv?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer
    1. Hehe, her kan jeg sjekka av på flere. Men har blitt litt mindre godtroende. Var helt håpøs tidligere, så det var ikke så smart. Og på det med forandringer er jeg delt, liker både nye impulser og litt faste trygge vaner 😊 Og så skriver jeg sjelden lister. Men jeg er perfeksjonist og skulle ønske jeg ble mer fornøyd med ting jeg gjorde. Og det der med å lete etter ting i hjemmet å fikse er gøy da.. Tror det blir slik om man er litt “inni det”.og hodet har begynt å lete etter nye prosjekter. På samme måte som jeg lagrer bloggideer når jeg leser nyheter.. Vanskelig å skru av bloggmoduset også.. Nå har jeg maledilla. 😊 Du er veldig skjønn og god hvert fall. ❤ Håper du slutter tvile på deg selv. Men til en viss grad gjør jo alle det iblant

      1. Det er en god ting å bli mindre godtroende, jeg tror jeg har blitt mindre enn jeg var jeg også. En periode så trodde jeg på alt, bare les her hehe https://leneelisabeth.blogg.no/1546420157_jeg_ble_lurt_trill_rundt.html 🤣

        Ja man kommer litt inn i det og vi har hatt så mange prosjekter de siste årene at hjernen tar ikke pause fra nye impulser❤
        Ja bloggmoduset slår jeg aldri av, men det liker jeg

        Koselig å male, hva maler du nå??

        Takk kjære deg, så koselig å høre og ja, jeg skal slutte å tvile på meg selv, så godt jeg kan ihvertfall❤

        1. Hadde det sprellet fisk i veibanen før så tror jeg ikke jeg hadde hatt så lyst å kjøre gjnnom den tunellen 😂 Man kan være litt korttenkt og tro på skrøner iblant, hehe. Blir morsomt det. Jeg forsøker å male ett maleri. ( en by etter regnvær, med refleksjoner av bygningene i gata, og en kvinne gallakjole i forgrunnen som løper mot byen.)

          1. Nei, de fortalte det der midt i tunnelen og “dum” som jeg var trodde jeg på det noen timer hehe. Ja, innimellom så er det helt ok å være litt korttenkt. Oiii så spennende,viser du når det er ferdig? ❤

            1. Hehe, ja kan skje den beste 😉 Det kan være. Vet ikke om jeg får malt mer med det første nå, så kan ta litt tid. Men kan være jeg deler etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg