Spisestue før og etter

Altså nå har jeg senket skuldrene og endelig satt meg ned, nå er det juleferie. Alle gjøremål er gjort og alle gaver er levert. Jeg har laget brente mandler og havsaltede karameller til venninnene mine. Det er så koselig å gjøre slike ting synes jeg. Og nå er spisebordet ferdig! Jeg elsker det når gammelt blir nytt.

 

I dette innlegget kan du lese litt om hva vi har gjort når det kommer til farge på dette. Fargen som er nå kommer ikke HELT til rette på bildene, men bra nok.

 

Herlighet så godt det er å kjenne på at denne jobben er gjort, det tok oss noen dager, men nå har vi fått gjort et gammelt bord helt nytt. Jeg har jo egentlig ikke tatt veldig mange nærbilder av bordet slik det så ut, men slik som dette bilde under var bordplata og det var lakk som var skallet av, hakk og en stygg overflate og bein.

Når gammelt blir nytt

Detter er fargen vi har brukt på bordet, dette er en spilevegg vi har bak tv’en, så det blir litt gjennomgående stil. Beina på bordet og kanten under decovokset vi med svart slik at vi ser treverket igjennom. Nå gjenstår bare stolbeina, så blir det bra, men det skjer ikke før etter jul. For nå, nå var det jammen meg godt å være ferdig!!

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg