Starte dagen med å bli litt oppgitt!

Jeg er alltid den som er først oppe om morgenen og da setter jeg på kaffe og fyrer i peisen slik at det blir varmt og godt fort. Når jeg oppdager at det ikke er så mye som en vedkubbe inne, da blir jeg litt oppgitt kan man si. For det første så er det mørkt ute og bitende kaldt, så det frister svært lite å gå ut. Må man så må man, fyr i peisen måtte det jo bli. Men, det er ikke moro å starte dagen med å bli litt oppgitt! Men, har klart å få ristet det av meg nå, for nå er det varmt OG det er ved inne! Så da er det jo bare å smile igjen da.

 

Jeg prioriterer nøye det jeg vil ergre meg over!

 

Det er rart å tenke på at det i dag er 1 uke til jula er helt over og et nytt år er igang, hva vil det neste året bringe tro og hva ønsker jeg at det skal gi meg. Det er kanskje noe jeg skal lage et innlegg om, jeg laget en liste over ting jeg ville oppnå i 2020, men jammen meg hoppet jeg over 2021 som Bunny Trash la merke til. Trodde ikke han skulle gjøre det, men du vet, he did! Har jeg noen mål, har jeg noen planer og har jeg noen prosjekter som kanskje skal fullføres i kommende år? Vel, vi får se hva listen vil innebære.

Ha en strålende mandag og husk, er du oppgitt så kan man riste det av seg om man virkelig vil.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Det problemet hadde jeg også i dag. Jeg måtte ut i kulden for å hente ved for å få det varmt i stua i morges. Men jeg kan ikke si jeg ble oppgitt. Det var bare å komme seg ut og få det gjort. Og når det var gjort, var det ferdig 🙂
      Men at småting kan sette seg en stund og være litt i veien, ja, det kjenner jeg jo godt til. Vi får riste det av oss og le av at bagatellen overhodet ble tillatt å ta plass 😉
      Ha en herlig fin mandag ♥ Klem ♥

      1. Hehe ja, man blir jo bare oppgitt over at man ikke gjorde det dagen før, så det skal gjøres i kveld uten tvil 🥰

        Rart hvordan små ting(bagatell) kan gjøre en litt oppgitt et øyeblikk ♥️

    2. Har jeg noen planer og har jeg noen prosjekter som kanskje skal fullføres i kommende år?
      Ja det har jeg virkelig…. Det blir et år med store forandringer på godt og vond så det er spennende. Jeg går inn i det nye året uten helt kontroll på disse endringene, men regner med at mye faller på plass de første ukene i januar. Da skal jeg skrive ned en liste over det jeg vil få til og forhåpentligvis lykkes med ♥️ God romjul til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg