“Tenk hvis” tanken!

Mine øyebryn skulle absolutt hatt et par menn sittende med både saks og høygaffel, for de få hårene jeg har der har alltid stått i alle retninger. Lenge har jeg hatt lyst til å microblade og skrev om det i 2019, men jeg har slått det fra meg gang på gang fordi jeg syns det hørtes så skummelt ut. Ikke bare det å tatovere på bryna, men den tenk hvis tanken. I dag har jeg vært hos Vilde på Klinikk VM lash and brow artist i Sandefjord og endelig fått gjort det.

 

Faktisk ganske utrolig hvor naturlig det ser ut og jeg er sikker på at hvis man ikke vet så kan man ikke se at det er laget med ink. 

 

Jeg dro dit sammen med ei venninne som også skulle gjøre det og jeg gruet meg faktisk litt. Men, hun gruet seg mer så da gikk det liksom bedre og jeg så jo at dette ikke var så ille så bare gledet jeg meg mens jeg ventet på henne. Mine bryn har aldri vært noe å skryte av for det har alltid vært lite bryn å jobbe med der, så M.B er jo det perfekte for meg når det kommer til å øke mengden “hår”.

Vilde som utførte det var så flink og det gjorde nesten ikke vondt, jeg må si å fjerne hår mellom øya og rundt bryn med tråd var mye vondere, men fy så effektivt faktisk. Så om du har lyst men nøler slik jeg gjorde fordi det er skummelt og kanskje vondt. Ikke noe å bekymre seg for. Jeg ble nesten litt trøtt der jeg lå, så Go for it!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg