Tro på en bedre morgendag

Altså i dag hadde jeg den første lysbehandlingen på psoriasisen jeg sliter med under og på siden av beina. 20 sekunder med sol og nå, fy søren som det verker!! Skal det gjøre det da tro? Virker nesten som om jeg er i overkant solbrent liksom, til det punktet at det er vondt å gå på. Og er det noe jeg trenger å gjøre om dagen så er det å gå! Vanskelig å pusse opp en gang (jada det baller på seg) og et bad uten å gå. 

 

Håper inderlig at dette bare er i dag og at det i morgen er bedre, for dette har jeg rett og slett ikke tid til. Nesten så jeg lurer på om jeg får sove i natt, det MÅ jeg uten at vekkeklokker ringer i tide og utide. Jeg skal ikke ta sorgene på forskudd for det kan faktisk hende at dette er MYE bedre i morgen. Ny runde på fredag, men hmmm det frister ikke! Men jeg får bare krysse fingra og ha tro på en bedre morgendag. 

Nå skal jeg hive innpå en paracet, kanskje det gir lindring. Håper dagen har vært snill med deg.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg