Tror jeg er opptatt!

Åh herlighet og du milde måne jeg er trøtt, det tar på å være i farta hele dagen. Rakk ikke engang en liten powernap, men hva gjør vel det når jeg kan være med ei venninne hele dagen. Itt’no rett og slett! Men, hvordan i all verden skal det gå å holde seg våken i kveld da? Ikke veit jeg, men jeg får bare holde ut til klokka har passert 22 i hvert fall. Og kanskje legge opp til en bedre natt enn det var i natt. Kjenner jeg meg selv riktig så kvikner jeg nok til rundt de den tiden, bare vent å se, jeg blir overraska hvis ikke.   

 

I dag har Linda og jeg vært en liten tur på shopping, vi tok en tur på Nordbyen og gikk der inne å kikka litt et par timer, det er koselig å gjøre noe sånt innimellom. Så var det frisørtime etter det og i dag var det jeg som var frisøren!

 

Først var det frem med saksa, så var det blanding av striper og riving av folie. Lagde en plan for å få til dette på ganske kjapp tid, men det gikk jo ikke helt etter planen da. Det tok sin tid, men heldigvis så ble faktisk resultatet helt perfekt. Var litt urolig et lite øyeblikk og det tror jeg jammen meg hun var også. Muligheten er der til at jeg får lov å være frisør en annen gang også, hun ble fornøyd faktisk. Meeen, det kan hende at jeg rett og slett ikke har tid den dagen, tror jeg er opptatt! For å være i den bransjen var litt stressende og slitsomt!Håper dagen din har vært fin også og jeg ønsker deg en fin kveld  🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

8 kommentarer
    1. Aldri feil med en tur på Nordbyen – jeg skal snart det jeg også… må se etter noen nye klær, tror jeg! (har jo et gavekort som brenner litt…..)! Er du frisør? Eller?…………. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg