Tror nok hun vil gjøre det

Jeg er ikke veldig flink til å dra på langvarige besøk til mamma, jeg er innom, men det blir stort sett med det. Det har jeg hatt litt dårlig samvittighet for og siden jeg måtte ut fra hjemmet mitt i dag pga dette, så tok jeg med meg pc, pepsi max og stasjonerte meg hos mamma i første omgang. “Rune skulle hatt slike dager oftere” sa hun. Så hun syns det er veldig koselig at jeg kom hit. Det syns jeg også så det er sagt! Rune har styra og ordnet hjemme i dag, dekket på bordet, gjort klart til pizza og det ble så koselig så. Han er flink sånn og jeg ser at han liker å ordne til, det er jo et pluss også.

Vi skal kjøre en tur til Sandefjord nå snart, jeg må handle litt også. Vet ikke helt når jeg kan dra hjem igjen eller hvordan jeg skal tilbringe kvelden. Det er mye mulig at jeg bare er her hos mamma, kanskje hun kan lage noe godt til oss å spise feks. Tror nok hun vil gjøre det, men jeg tar det som det kommer jeg, null stress. Håper dere alle har en fin lørdag og har koselige planer for kvelden. Nyt lørdagen ihvertfall, så blogges vi nok en gang til litt senere.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg sitter i sofaen og kikker på at gubben koker pinnekjøtt. Vi tar julemiddagen på forhånd, siden det ikke blir norsk julemat på oss i jula i år. Kvelden blir fin. 😊 Håper kvelden din også blir fin, Lene 😊

    2. Savner å stikke innom mamma som døde for ca fem år siden..trang ikke være lange besøk , bare hyggelig med en liten prat ! Så den pizzaen i innlegget… liker julemat og liker pizza , men har aldri smakt det i en og samme rett..men kan godt være det er godt altså… God helg videre <3

      1. Ja det skjønner jeg virkelig at du gjør ❤ Nei, det er helt sant, men så koselig med en hel dag med mamma, jeg kan ikke huske sist 🙂 Det KAN være at den smaker godt, men jeg føler at osten ødelegger alt hehe 😍

        God helg videre til deg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg