Uken som gikk..

Akkurat nå

Nå er kampen ferdig og stemmen har roet seg, tror ikke jeg har kjeftet så mye på en kamp noen gang. Blir så oppgitt over så mange tekniske feil, men men. Ny mulighet i kampen om bronse, så heia Norge der.

Ukens tanke

Hva er det som får unger i 12-13 års alderen til å utøve blind vold. Uansett aldere altså, men dette som foregikk i Stavanger. Helt grusomt at det skal være “kult” å filme slikt, og ikke minst gjøre slikt.. Uff.

Ukens favorittdag

Foruten alle gangene jeg er med lille snuppa, så er de fleste favorittdager for tiden. Jeg er i godt humør, sover godt og koser meg med mine HVER dag <3

Ukens mest leste innlegg

Av og til er jeg nødt til å ta med livet mitt på en aldri så liten luftetur. Det var innlegget med mest engasjement, og det er like koselig hver gang.

Ukens irritasjon

Vel, at Norge tapte i dag slo vel alt, så det må bli ukens irritasjon.

Ukens opptur

At en etter en gave blir strøket av lista er jo det beste som skjer.

Ukens nedtur

Fortsatt ikke noe snø, det er jo så skuffende. Men det er ennå tid igjen kjære værguder til å gjøre noe med det, så sleng litt snø min vei tusen takk.Ukens innrømmelse

Jeg har laget noe som Rune liker kjempegodt, men har gjemt det så han ikke skal tømme boksen før jul. Så satser jeg på at han ikke har tid til å lese dette innlegget i dag.

Ukens anbefaling

Pynt opp til jul om du ikke allerede har gjort det. Det gjør godt for oss mennesker å få julen i hus. Ihverfall for oss her i huset, vi nyter det og koser oss hver dag med julepyntet hjem.

Ukens julegavetips

Lag en eske, fyll den med ting som en tannbørste, sminkefjerner, krem, maske, lakris. Ja kun fantasien setter grenser. Jeg elsker å få slikt til jul.

Ukens generelle tips

Selv om at du er stresset før jul, smil til din neste og vær hyggelig. Og nyt helgen.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. (hehe) Kjenner meg godt i gjen i de nevnte utbrudd i kampens hete. Det er når det drar seg til, en merker fraværet til Nora Mørk i et lag som er ganske så ungt. Men nå er det jo OL til neste år som er det overordnede målet, så..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg