DET er for ille, men det er sannheten!

Når urettferdighet skjer i slike former at jeg er i nærheten så kan jeg kjenne at jeg har lyst til å ta fart, knytte neven og bruke den for det den er verdt. Men vold er ikke min greie hvis det kan unngås noe det som regel gjør. Men å holde kjeft og ikke bry meg om urett, det klarer jeg ikke. Om det er barn eller voksne, hu eller hannkjønn. I dont care! Da kan jeg faktisk både kjefte og smelle uten å tenke meg om. Det har jeg gjort før og det vil jeg komme til å gjøre igjen om jeg kommer opp i en slik situasjon.

 

Det som er veldig bra med sosiale medier er at hvis man ikke liker hvordan en person er eller hva en person sier så kan man bare la være å følge dem. I det daglige så er det så altfor mange som MÅ være på samme sted som sine mobbere dag ut og dag inn. DET er for ille, men det er sannheten!

 

En ting jeg misliker sterkt er nettopp feil behandling av mennesker som ikke fortjener det. Det er vondt å se på og det er vondt å høre på. Jeg har klart å styre unna kommentarfelt, men fy som det har klødd i fingrene etter å si min mening der innimellom. Men jeg gidder ikke, jeg behøver ikke å bli med i usaklige diskusjoner på nett for det syns jeg er dumt i utgangspunktet. Nettkrangler har nok kommet for å bli virker det som og det skal jeg ikke ta en del i. Men mobbing er ikke greit, jeg har sagt det flere ganger før og jeg sier det gjerne igjen. Gang på gang PÅ GANG!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det her har jeg kunna skrevet side på side om, mobbing er IKKE greit. Og ord er så begrensende, tolkning av ord, f.eks. Når et menneske sier noe, er det alltid bare toppen av et isfjell, det som ligger bak ser vi ikke…det er under, skjult. Det å oppføre seg overfor hverandre og vise raushet, mener jeg er så viktig. Og her inne på blogg, enig med deg, en behøver ikke å lese det en ikke liker. Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg