Det var så utrolig godt å kjenne på

Vi kjørte til turplassen som vi planla i dag, men når vi kom dit så var det isbelagt, da streika undertegnede for det er jo rett og slett ikke behagelig å gå tur på. Så da kjørte vi til Bøkeskogen slik at vi fikk gikk en tur og jeg ble overrasket over at jeg faktisk klarte fint å gå nesten 5 km. Det var så utrolig godt å kjenne på og jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle bare gå til jeg ikke orket mer. Men det gikk fint, så JIPPI for det, det var helt andre boller enn for et par dager siden ihvertfall, så i dag klager jeg ikke.

Nå er jeg i gang med middagen og jeg gleder meg til mamma kommer å spiser med oss. Kjenner hvor mye man savner det vanlige når det ikke er vanlig lenger, det er helt klart. Nå føler jeg at ting er på riktig vei og det gjør så godt, det er så på tide. Tilbake til middagen, tenkte jeg skulle vise akkurat hvilken type maggie jeg snakket om tidligere i dag. Denne inneholder både stekepose og krydder.

Gleder meg! Har DU hatt en fin dag så langt??

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg