Fra kaos til drømmebad del 4

Nå er vi i gang med isolering i veggene før tettiplatene skal opp, så skal det smøres på primer, membran og alt dette som trengs for å få alt vanntett deluxe. Hver morgen når Rune er på jobb så sitter jeg å planlegger utseende der inne, løsninger, avstander, plasseringer og fargepaletter. Nå har jeg kommet frem til fargene som skal være der og jeg føler meg ganske så fornøyd med valget. Innredningen som jeg ønsker kommer ikke inn før i slutten av april, men sånn får det jo bare være. Altså det vil si, jeg er LITT usikker på str 120 cm har de inne, men 150 har de ikke inne. Og jeg TROR jeg vil gå for 150, så da må jeg vente. Litt venting følger med! Tenkte jeg skulle vise dere litt av fargepaletten.

Det er ikke planer om spiler i hele taket, men jeg har en ide som jeg skal teste ut. Tror det blir veldig fint altså, jeg har troa og jeg ser sluttresultatet for meg. Nytt vindu er inne og de 2 gamle er borte og veggen er tettet igjen, begynner å ligne noe her nå, jeg skal lese litt blogg, spise litt frokost, så skal jeg få på meg arbeidsklær og fortsette isoleringen. Den delen skal R få lov til å slippe. Drittarbeid, men MÅ gjøres!

Bare å brette ned ermene og kjøre på! Heldigvis klør ikke denne isolasjonen som før og takk for det, ha en fin fin fredag, nyt dagen alle sammen.

Håper dere syns det er litt gøy å følge med på utviklingen 🥰

Fra kaos til drømmebad

Fra kaos til drømmebad del 2

Fra kaos til drømmebad del 3

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg