I dag har jeg virkelig vært fristet

Jeg kjenner at denne dagen virkelig har blitt brukt til det den var planlagt til, en HEL dag med å gjøre ikke noe. Jeg har til og med sovnet 2 ganger i dag, snakk om å være lat og det var 100 % med mening også. Jeg er ikke noe mindre trøtt nå for å si det sånn, men det er liksom litt for tidlig å ta kvelden enda syns jeg. Så får holde ut litt til, slik at jeg slipper å stå opp så altfor tidlig i morgen.

 

Hvile på sofaen med åpent vindu kan også være friluftsliv

 

Pinnekjøtt er satt til vanning for mange timer siden og i morgen så kommer mamma på mat. I dag har vi faktisk spist grandiosa til middag, det er julematen sin det. Men vi skulle ha en enkel dag, da blir det enkel mat, sånn er det bare. I dag har jeg virkelig vært fristet av en twist som har stirret på meg lenge, men det er ikke verdt det for min del. Håper dere har hatt en fin dag.🙏

Ha en god natt og hvis du ikke fikk med deg tidligere innlegg i dag så kan du lese det her og her.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg