Ikke noe å syte over egentlig!

Det som i går var kaos her i huset er nå et ryddig rot og i løpet av dagen tenker jeg at alt er på stell. Alle puter er satt i et hjørne og pledd ligger strødd, men det er helt ok, orden skal det bli. Jeg koser meg og er så glad for at det endelig er denne tiden på året igjen. Disse ukene foran oss er for meg favoritt tiden utenom sommeren. Skulle bare ønske av hele mitt hjerte at det var slik for alle. Men, det er det dessverre ikke og det gjør meg egentlig ganske trist når jeg tenker på det. Men, jeg kan ikke si annet enn at jeg er glad for at julen for meg er bare lykke.

 

Jeg har blitt skikkelig forkjøla igjen og i dag kjenner jeg at hodet sprenges også. Det er ikke no’ gøy ihvertfall, men en ibux innabords så er alt bra igjen håper jeg. 

 

Stjernene er hengt opp, men jeg MÅ få kjøpt sånne små “dingser” til å feste på ledningene for at de skal henge rett. Et evig problem som kommer hvert år, men som kan gjøres noe med så ikke noe å syte over egentlig. Du, et lite tips til en juledekorasjon du kan lage til deg selv eller sammen med barn eller barnebarn er snømannen. Kjempeenkelt og moro å lage! Den er også veldig dekorativ og koster ca ikke noe, ihvertfall ikke mye. Jeg laget et innlegg om fremgangsmåte på denne som du kan se HER. Ble ikke denne søt da 😊

Ha en fin fin lørdag alle sammen ❤

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

6 kommentarer
    1. Her er det ennå stille før jeg setter i gang med å slepe all julepynten opp fra kjelleren, og da blir det kaos her 🙈 Kommer alltid i mål, om ikke akkurat når jeg har planlagt det. Søt og fin snømann, og jeg har sett noen YouTube videoer på akkurat det. God bedring med forkjølelsen 🥰

    2. Kjempesøt snømann, ja 🙂 Artig å se hvordan du steller og styrer og koser deg 🥰 Hos oss har ikke jula kommet enda, bortsett fra at samboeren min hang opp lyslenke ute på terrassen i dag tidlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg